onsdag 20 augusti 2008

Urless

Tråkigt! Jag har så tråkigt! Hela denna dan har gått i tristessens tecken. Tråkigt på jobbet och tråkigt hemma. Idag kom posten också, och det eventuella brevet som jag väntade på kom givetvis inte. Ingenting har man att glädjas åt. Jag ska alldeles strax gå och handla nåt gott att äta- för har man tråkigt kan man ju alltid äta nåt så blir man glad för stunden. Sen har man tråkigt igen. Tråkigt inlägg? Ja, men vad kan man förvänta sig en sån här dag? Och ja, det är tjej vecka på gång. Jag blev bara lite förvånad denna gången, men jag kom ändå på det rätt så snabbt. Hatar tjej veckan. Ibland funderar jag på om man inte skulle ta en hela tjejmånader istället- det skulle bli typ tre och så slipper man de andra nio. Men, äh ingen bra idé. Fan, tänk tre månader grinandes och skällandes. Inge roligt för sambon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar