lördag 9 augusti 2008

Home alone

Jaha, nu sitter man här ensam. Therese har varit här och vi har käkat lite och kollat på film. Hon skrämde upp mig också, berättade om Lotta som har ett spöke hemma. Alltså jag gillar inte sånt. Nu sitter jag här och hör konstiga ljud hela tiden, kan inte Johan komma hem snart! Jag är ju lite mörkrädd, men det har blivit bättre efter att Johan började jobba i Skövde och jag vande mig vid att sova själv. Men nu har han ju varit hemma i över en månad så nu har jag vant mig vid att inte sova själv längre. Dumt! Nej, nu vill jag lämna detta ämnet.

Jo, nåt lite roligare. Jag och Jacob stod ute och plockade lite bär igår och vi pratade om åskan. Jag frågade om han är rädd för åskan, men då svarade han "Nej, jag är faktiskt en mogen pojke idag". är han inte för go den lille?!
Nej, egentligen borde jag gå och lägga mig. Fattar inte att jag ska börja jobba igen på måndag, jag kommer aldrig orka gå upp klockan sju. Eller ännu värre- gå och lägga mig vid tio. Jag som annars är väldigt kvällstrött har gått och lagt mig vid tolv den senaste tiden. Det är skitlänge för att vara mig. men nu ska jag gå och slappa framför TV:n tills Johan kommer hem, aldrig att jag kan gå och lägga mig nu...dumma Therese.

1 kommentar:

  1. ha ha... han är rolig, konstigt nog är han inte rädd för åskan, det är han som får lugna ner mig ;)

    SvaraRadera