lördag 23 augusti 2008

Götet

Nu har jag kommit hem från Göteborg. Man blir helt slut av att gå på stan, men det har varit en jätterolig dag med Therese och Lotta. Fast det blev inte så mycket shoppat, varför är det alltid så? När man väl har pengar då hittar man inget! Vi fick lite bråttom sen till bion, då passade vi på att öva lite gång. Jag och Therese var helt grymma, Lotta hade inte den rätta tekniken. Men vi skrattade mycket. De är lite galna de där två, helst Lotta. Vi gick på Narnia, 15.15 bion. Tror ni det var mycket barn? Öh, ja- vi tre var de enda som inte hade barn med oss. Vissa hade väldigt små barn med sig, typ 5-6 åringar och jag tycker väl inte att Narnia är en film för sådana små barn. Några blev också jätte besvikna när de upptäckta att filmen var på engelska. Då kan man ju undra om det är barnen eller föräldrarna som egentligen vill se filmen.
Sen kissade jag i en Bajamaja, wihoo jag är så duktig! Jag hatar verkligen sådana toaletter.
Ja, där har ni min dag i Göteborg. Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på film igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar