torsdag 28 augusti 2008

Suck...

Jag lyckades gå hela dagen utan att grina en enda gång. Men så läser jag Maddes blogg http://madelajjn.blogg.se/ och då kommer tårarna. Då tänker jag att jag måste vara dum i huvudet som frivilligt lämnar mina underbara vänner på jobbet. För de är inte bara mina arbetskamrater utan dom har blivit mina jättegoa vänner.
Men jag får försöka gå vidare. Jag har ju tagit rätt beslut, jag ska bli lärare! Och mina goa vänner finns ju kvar. Åsof- den lille klumpige som alltid säger fel saker och Mafur (Madde)- en riktig retsticka som man kan bli galen på ibland. Men de är två personer som alltid kommer ha en plats hos mig för vi är ju Dreamteam och kommer alltid att vara det!

Sen får man absolut inte glömma Therese (myror i brallan), Heidi (hon skulle kunna göra en bildbok på alla hennes miner hon kan få till), Annica (en riktig grubblare), Stig (våran pappa på dansgolvet), Fredrik (bergochdalbanan) och många många fler.

2 kommentarer:

  1. jejo vi är ju inte bara arbetsvänner vi e ju vanliga vänner me ;) we stay together!
    kommer sakna dej på jobbet!!! en för alla, alla för en!!

    SvaraRadera
  2. dreamteam 4evaaah!! :D

    klart du har gjort rätt val jejo, vi finns ju kvar ändå, så då kan man säga att du kan äta kakan men ändå ha den kvar, bra va?! ;)

    SvaraRadera