tisdag 5 augusti 2008

Allsång

Nu har jag fått in bilderna till datorn från Stockholm. När vi var där så passade vi givetvis på att gå på "Allsång på Skansen". Men i vanlig ordning såg jag ingenting, men jag och Johan har kommit på en liten grej för att underlätta
för mig och det är att jag står på hans fötter! Jag blir i alla fall några centimeter längre, alltid något! Allsången var annars rätt bra, lite tråkiga artister bara. Fast BWO var där och de är ju ändå rätt okej. Sen när klockan var halv nio kände jag mig faktiskt redo att gå, men Johan tyckte att vi var ju där för att jag så gärna ville det så då kunde vi gott stanna och det gjorde vi också.
Nåt som vi reagerade på var att det ser så stort ut på TV, men det är faktiskt mycket mindre i verkligheten. Så det är nog som de säger, att kameran lägger på 6 kilo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar