torsdag 28 augusti 2008

Nu är det slut

Så var jag inne på sista timmen på jobbet och just nu sitter jag alldeles själv. Min sista tid på apoteket får jag tillbringa själv. Snyft... Har fått en jättefin blomma från jobbet och en present som jag inte vet vad det är än. Jag fick ett papper där det stod att brevbäraren kommer vara min bästa vän de kommande veckorna. Nyfiken? Nej, knappt alls!

Har också varit och hälsat på mamma idag och nu såg hon ut att må mycket bättre, skönt. Ska titta in efter jag har slutat också. Det känns att det är mycket nu, hjärnan hinner inte riktigt med. Men imorn är jag i alla fall ledig så då ska jag förutom att träffa Lotta och Thorbjörn sätta mig och kolla igenom litteraturlistan ordentligt. Vill ju vara riktigt förberedd på måndag. Jag börjar bli lite nervös inför första dagen- men det är bra, då känner man att man lever. Eller hur?!

1 kommentar:

  1. sorry jejo att jag och jery lämnade dig i sticket sista timmen och sen stack jag bara....men vi ses ju på fredag och kanske en promenad innan dess om andan faller på! ha det bäst och tack för allt godis och alla fina jobbstunder!

    SvaraRadera