måndag 25 augusti 2008

Pluggis=jag!!

Ja, då kan jag berätta vad jag haft i görningen. Jag ska börja plugga nu till hösten- med start på måndag faktiskt. Jag ska bli lärare hade jag tänkt, hoppas att jag klarar av det och tycker det är kul denna gången. Har ju pluggat på högskolan förut, till affärsingenjör hahahaha inte min grej alls! Jag stod ut en termin. Men jag vill jobba med nåt kreativt, nåt utvecklande och få undervisa så jag tror att läraryrket kommer passa mig.
Helt sjukt, jag har bara tre dagar kvar att jobba för jag råkar vara ledig nu på fredag. Tre dagar, sen är det slut med apotek. Fast det har jag ju sagt förr, för typ 6 år sen när jag flyttade ifrån Göteborg och sa upp min tjänst på apoteket Östra. Men knappt ett år senare var jag tillbaka i apotekets underbara värld.
Nackdelen med att sluta nu är att jag kommer sakna mina helt underbara arbetskamrater- ni vet vilka ni är. Jag har aldrig haft så kul och trivts så bra nånstans som jag har gjort under detta året tillsammans med er. Usch, blir nästan lite tårögd. Kan inte ni också börja plugga till lärare tillsammans med mig? Ni är verkligen bäst och jag är så glad att jag har fått chansen att lära känna er. Puss på er!!

3 kommentarer:

  1. puss på dig med jejo! du kommer vara saknad... men vi ses ändå;)
    vår lilla fröken! bli ett riktigt stuuuud nu å gör oss andra slashasar stolta:D

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!
    GRATTIS!
    Detta kommer passa dig!
    undersyrran.blogspot.com
    Hälsa på mig någon dag:-)

    SvaraRadera
  3. åååh jejo det kommer bli så tomt! :´(
    hur ska vi klara oss utan dig?

    SvaraRadera