onsdag 20 augusti 2008

Glad igen

Japp, tänk vad lite kanelgifflar kan göra. Nu är jag nämligen glad igen, men har fortfarande lite tråkigt. Johan håller just nu på att göra äpplejuice, ibland glimtar han till- som vi brukar säga till varandra. När jag gick till affären kom jag att tänka på tre köp jag gjort i sommar, två bra och ett mindre bra. De två bra är en mascara och ett nagellack och det dåliga är ett pyttelitet paraply. Det regnade när jag gick till affären och då fick jag användning för det skit dåliga pyttelilla paraplyhelvetet. Det är så litet så man knappt får plats under det och skaftet är jättekort och det vill gärna åka igen när man har det uppfällt. Tre toppen bra egenskaper för ett paraply! Usch, nu blir jag nästan lite grinig igen. Tur att jag har en påse Polly som ska hålla mig sällskap framför TV:n alldeles strax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar