onsdag 13 augusti 2008

Innehållslöst

Idag var det fika efter jobbet. Riktigt trevligt, trots att de jag fikade med är dom jag träffar dagligen på jobbet. Då måste man verkligen tycka om varandra, eller vad då?
Nu är sommaren snart över, bra va?! Snart återgår allt till det vanliga. Alla serier på TV börjar snart sändas och det är slut på snacket om dåligt väder. Skönt! Nu kan man verkligen ligga inne och se på TV och dricka te. Hur mysigt som helst. Det jobbiga är att det börjar närma sig då Johan åker till Afghanistan, November. Det ser jag inte fram emot och vill egentligen inte ens tänka på det redan nu, men det känns som om jag måste börja förbereda mig lite mentalt. För han kommer ju verkligen åka men jag inbillar mig att det kommer gå fort. Jag sitter här om ett år igen och då är han tillbaka och jag hoppas allt är som det ska, hur nu det är?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar