fredag 8 augusti 2008

Djurparken

I onsdags var jag på djurparken med mamma och mina två brorssöner Jacob 5 och Gabriel 2. Om jag nånsin får barn ska de bli som dom. De är så lätta (alltså inte vikt), klagar knappt och lyssnar verkligen om man behöver säga till. Riktiga mysproppar. Bra jobbat flodhästen!
Vi trodde att vi valde en bra dag att gå till djurparken på, men icke! Vi fick stå i 45 min innan vi kom in. Det var nästan så att jag gnällde mer än vad barnen gjorde. Fast där inne sen var det ändå okej med folk. Men när vi skulle handla nåt att äta var det total kaos. Jag förstår inte hur ensamstående klarar sig! Det var folk överallt, ljudnivån var inte av denna värld, man skulle hålla koll på en två åring som hade fått syn på glass, hälla upp dricka i en drickautomat och bära två brickor fulla med mat. Nu var vi ju två, men tänk att göra detta ensam.
Bilden här har Jacob tagit, det är en liten apa men han syns inte så tydligt.

1 kommentar:

  1. ha ha.. ja även mina barn har sina ljusa stunder ;) fin bild Jacob har tagit.

    SvaraRadera