söndag 3 maj 2009

Precis när jag känner att ångesten och stressfaktorn börjar sjunka så har gräset istället börjat växa. I samband med det kom stressen och ångesten tillbaka. Det är en djungel ute på gräsmattan, men jag vet inte hur man får igång gräsklipparen. Jag har faktiskt varit ute och tittat på den och dragit lite i snöret, men den vill inte. Jag kan säkert försöka lite till, men grejen är den att jag tycker det är lite läskigt. För har jag nånsin nämnt för er att jag är den fegaste som går i ett par converse?

Jaja, skolan går bra nu i alla fall. Jag har fått gjort jättemycket i helgen så snart kan jag börja ägna mig åt tentorna som hägrar.
Förresten så har jag bestämt mig för 30-års fest den 30:e maj. Hoppas att ni kan komma då?! Jag skickar ut en inbjudan så snart jag hinner! Jag har nog bestämt mig i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar