tisdag 12 maj 2009

Här sitter jag igen och det är fortfarande bara tisdag. Sitter och funderar på 30- års festen och nu vet jag varför jag aldrig brukar ha fest (och förmodligen aldrig mer kommer att ha heller för den delen) och det är för allt det här jobbet innan. Jag trodde det skulle bli kul, men det är det inte. Har ingen lust längre med nånting. Fast det är klart att festen blir av och vi kommer ha svinkul! Jag är glad för att ni finns och vill komma och fira mig, men just nu är jag bara lite låg. Det är nog bara för att det är tjejvecka på gång och för att denna dagen nu är uppe i tre dagar i en! Så jävla lång har den varit och den är inte slut än...

Fast jag kan ju avsluta med något roligt. Jag har hittat en gammal klasskamrat från min tid i New York när jag var 7-8 år, på Facebook! Är det inte fantastiskt, så säg?!

1 kommentar:

  1. men tänk inte på festen nu... du ska få hem Johan, sen är det kalas, efter det en underbar resa. När du kommit hem från den kan du börja fundera på festen !!! Säg till vad du vill ha hjälp med så fixar vi det...

    SvaraRadera