söndag 10 maj 2009

Jag har ett problem

Jag vet inte vad jag önskar mig när jag fyller år. Mina vänner frågar och jag har ingen aning om vad jag ska svara. Kläder och skor kan man ju aldrig få för mycket av! Men det kan ju vara lite svårt att köpa... Roliga smycken är kul att få, jag behöver lite fler stora härliga armband som man kan ha till vardags och fest. (Märker ni att jag helt plötsligt börjar skriva en önskelista? Så osmakligt!)

Jag vill inte att mina vänner ska springa benen av sig för att hitta en present till mig, samtidigt som jag älskar att få presenter! Fast jag blir bara glad om folk kommer ihåg mig på ett eller annat sätt. Vad fan, jag ska ju få åka till Egypten! Och på lördag kommer mamma, pappa, faster med man med hemmagjord tårta och catering mat. Jag har det rätt bra tycker jag allt.

Jag vill bara att Johan ska komma hem hel och ren och att vi ska få en toppenresa tillsammans och att festen blir riktigt lyckad! Det önskar jag mig mest av allt....och fred på jorden förstås!

1 kommentar: