lördag 9 maj 2009

Jag har så tråkigt just nu, fast jag får skylla mig själv. Kunde ha gjort något annat om jag velat, men jag hade bestämt att jag bara skulle vara hemma i helgen och plugga och städa. Men det är inte så roligt som det låter! Hungrig är jag med, men ska jag verkligen redan äta? Då kommer jag ju vara vrålhungrig klockan sju.
Jag kan ju planera lite inför min 30 års fest i alla fall! Det är ju lite kul, för jag älskar att planera!
Johan berättade att han kommer hem en dag tidigare, alltså på torsdag istället för fredag. Vilken lycka! Sen åker vi på måndagen, ska bli så jäkla skönt. Allra helst nu när jag börjar få ordning på alla skolgrejer som måste göras. Inte mycket kvar nu, så snart är det dags att börja förbereda sig inför tentorna.
Men nu ska jag nog ta och äta nåt ändå....

1 kommentar: