tisdag 12 maj 2009

Har jag missat nåt?

Jag trodde att Eurovision är nu på lördag men om det nu är så vad är det då som händer ikväll? Jag hänger inte riktigt med. Är det någon som verkligen bryr sig ett gnutta?! Det kommer att gå åt skiten som vanligt. Nej, det blir Robinsson för mig på lördag. Eller jag är ju inte ensamboende här längre då så jag måste kanske komma överens med min sambo. Är det inte underbart?! Bara två jävla dagar kvar. Känns lite märkligt att han kommer hem för gott nu. Att jag kommer att få träffa honom varje dag och inte bara behöva pratas vid i telefon varannan dag.
Jag tycker ändå att jag har skött mig riktigt bra här hemma...än så länge. Och jag förtjänar verkligen den här resan till Egypten! Ja, ni hörde rätt. Jag förtjänar den, ta mig sjutton!

Men nu får jag kliva ner från mina höga hästar en stund och förbereda mig lite inför mattetentan...

1 kommentar:

  1. ja-a, du förtjänar verkligen att få resa iväg å ha de gött! :)

    och jo, eurovision är nu på lördag, men tydligen så ska det vara två semifinaler, en idag och en imorrn, eftersom att alla länder inte får vara med per automatik... begriper dock inte sjävla grejen med alltihopa, men det blir säkert bra! ;P

    SvaraRadera