onsdag 27 maj 2009

Hemma!

Japp, nu är vi hemma efter 12 timmars resande! Är helt slut, men väldigt nöjd med resan! Har varit helt underbart. Är dock lite besviken över min bränna som inte har infunnit sig. Jag vet att jag får skylla mig själv som smörjer in mig med solkräm hela tiden och ligger i skuggan, men det var ju bara såååååå varmt! Fast härligt.

Nu ska jag försöka sova, men kroppen gungar fortfarande. Idag har vi åkt buss, flygplan, tåg och bil. Och igår var vi ute med en båt i sju timmar på ett blåsigt hav. Som sagt, kroppen gungar ordentligt. Men nu har jag i alla fall tagit en dusch och ska krypa ner i en nybäddad säng....med riktigt täcke!
Jag berättar mer imorn.
Go natt, från 30-åringen!

1 kommentar:

  1. välkommen hem jejo :) jag kanske slår en pling efter jobbet o hör hur ni har haft det :)

    SvaraRadera