onsdag 13 maj 2009

Är jag på bättre humör idag?

Någorlunda. Men snart blir det jättebra för då är tacokväll med dreamteam som gäller! Men annars är jag så himla trött, har sovit jättedåligt inatt. Fick lägga mig i soffan för jag hörde en massa ljud hela tiden och då blir jag så orolig när jag ligger på övervåningen. Men det dumma är att jag sover urdåligt i soffan och det gör att jag är väldigt trött idag.
Trött och stressad inför allt! Jag längtar så till den 5:e juni. Då har jag avverkat mina två tentor och kommer ha två veckor ledigt innan dosen. Inget plugg, ingenting!
Kanske ska ta och lägga mig lite innan Mafur och Åsof kommer så jag är pigg och glad hela kvällen!

2 kommentarer:

  1. Jejo! Du är verkligen bra på att blogga, man kan inte låta bli att dra på munnen!

    SvaraRadera
  2. Haha, det är kul att jag kan få dig glad! Även fast vissa inlägg blir aningens negativa på grund av mitt skiftande humör!

    SvaraRadera