onsdag 13 maj 2009

Klänning från Åhléns

Ja, kan ni tänka er!? Nu är dagen här, alltså dagen före Johans ankomst. Undrar om jag kommer kunna sova något i natt? Jag känner mig väldigt trött, det är väl ett bra tecken!
Annars måste jag berätta om min goa vän Therese (Thairice kallar vi henne ibland). För ett tag sedan såg jag en solklänning på Åhléns som jag tyckte var väldigt fin, men jag hade inte råd att köpa den så jag beslöt att strunta i den. Men tyvärr var det en klänning som var omöjlig att glömma och jag har tänkt på den så himla mycket. Så när jag väl hade bestämt mig för att slå till så var den ju naturligtvis slut. Det kunde ju vem som helst räkna ut! Så Therese erbjöd sig att kolla i Halmstad, men där fanns den inte heller. Men på något sätt lyckades hon ta reda på att det fanns en klänning i Partille! I Partille av alla ställen! Så Therese åkte dit och köpte den åt mig eftersom hon var i krokarna i helgen. Så nu har jag den hemma hos mig. Och jag älskar den!

199 kronor från Åhléns alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar