fredag 6 februari 2009

Vansinnigt trött

Har varit på praktik en hel vecka nu och varje dag jag har kommit hem har känts som min sista här i livet för jag är så fruktansvärt trött. Idag är inget undantag. Soffan ropar på mig- men jag måste vara stark och säga nej. Eller måste jag det? Jag har sovit så himla dåligt inatt, har drömt konstiga drömmar. Gick och la mig sent, jag har fått ett Monopol till Wiit från Johan och det är bara roligt, så igår blev det lite sent...men jag vann.
Nu sitter jag här vid datorn med jeansen på och matkassen ouppackad på golvet i köket, hoppas det inte är några frysvaror. Jag har redan glömt vad jag har köpt.

2 kommentarer:

  1. Klart du ska vila, så är du piggare imorgon!

    SvaraRadera
  2. passa på att vila.. på måndag är det väl dags igen ?
    kram på dig.

    SvaraRadera