onsdag 11 februari 2009

Sitter med observationsrapport för tillfället och jag kommer ingen vart. Min inspiration försvann när jag insåg att jag har observerat nåt som jag inte kan hänvisa till någon litteratur. Varför tänkte jag inte innan? Ja ja, jag får lösa det på nåt sätt.
Annars är det en fin dag. Har askat ur pannan (tänkte att inspirationen skulle komma tillbaka, men icke!) duschat, ätit fem knäckemackor och nu väntar jag på att Therese och Caroline ska komma. Vi ska käka lite pizza och spela Monopol! Jag kommer vinna överlägset!

By the way, Åsa, jag har inte en sån flashig mobil som du har (spionmobil!). Jag kan ta kort men inte föra över till datorn. Väderlöst jag vet men jag är kass på mobiler! Jag har köpt en mobil i hela mitt liv, de andra har jag fått, antingen helt nya eller så har jag fått ärva.

1 kommentar:

  1. Har du 3-abbonemang kan du få ärva min "gamla" :D

    SvaraRadera