fredag 13 februari 2009

Jag är klar med observationsrapporten! Äntligen! Blev det bra? Ne, ett stort U kommer det förmodligen vara. Men skit i det nu. Jag ska ju till Halmstad och Köpenhamn i helgen och shoppa! Ska dit med Lotta och Therese och ikväll ska vi hälsa på min andra Lotta som bor där nere. Lovely.

Igår var jag och mamma på bio. Såg "Benjamin Buttons otroliga liv". Vilken film! Så fruktansvärt bra, ni måste verkligen se den. Var och tränade igår med. Men jag blir lite deppad när jag ser mig själv i spegeln springandes och hoppandes. Jag ser ju för fan helt fyrkantig ut. Jag försöker komma på om det är något med speglarna och jämför när andra springer förbi. Blir de också fyrkantiga i spegeln? Men, nä, klart de inte blir. Det är bara jag! Har egentligen aldrig sett mig som en liten tjockis, men det är ju bara att inse fakta, that´s me!
Men skit i det nu! Jag var ju glad nyss och tänker fortsätta vara det. Nu drar jag neråt landet och gör av med lite pengar. Lovely igen!

4 kommentarer:

  1. jejo, du är ju inte alls fyrkantig! mer...åttakantig? haha, nääää skämt åsido, jag tycker att du är jättefin :)
    och duktig är du med, som tränar och håller på! go jejo!

    shoppa nu en massa kul som du blir glad av :) kanske blir det ett par gula converse? ;) hihi

    SvaraRadera
  2. ja den är helt underbar den filmen..

    SvaraRadera
  3. duuuktigt jejo!!!!!!! trana garna at mej me.. ja kommer va sa fet nar ja kommer hem att din trappa kommer ga sonder nar ja sa ga upp i den =P (sa kanske bast att forstarka den redan nu om du inte har natt att gora) hhihiih.


    kram pa alla hjartans dag med!! karlek!

    SvaraRadera
  4. Hur kan du/ni säga att den filmen är bra???

    SvaraRadera