söndag 8 februari 2009

Igår var det party med mina gamla vänner från apoteket. (Bilder kommer!) Det är alltid kul att träffas och jag saknar dom väldigt mycket, vi hade ju rätt kul på jobbet.
Men men, nu sitter jag här hemma och kan inte bestämma mig för vad jag ska ta mig till med denna dagen. Trodde att jag skulle vara bakis idag, men icke! Jag skulle behöva gå ut och skotta, men det är ju inge kul. Det lutar nog åt film, eller lite Monopol! Jag tänkte att jag skulle gå in mina nya träningsskor jag köpte igår, så jag satte på mig dom för en stund sen. Men jag sitter ju bara vid datorn, räknas det då? Kommer jag slippa skoskav nu?

2 kommentarer:

  1. vi kanske skulle gå en sväng på kransmossen!?!?!

    SvaraRadera
  2. Haha, vet inte om det är så effektivt att "gå" in ett par skor framför datorn! :p

    Du har blivit utmanad!

    kram

    SvaraRadera