söndag 8 februari 2009

Utmaning?

Har aldrig blivit utmanad förut. Jag ska tydligen skriva åtta saker ni inte visste om mig och sen ska jag utmana åtta andra som ska göra likadant. Mitt problem är att jag inte vet åtta andra som bloggar, men några har jag. Okej, det här visste ni inte om mig!

1. Jag tittar alltid under sängen innan jag ska sova.
2. Jag är lite av en ensamvarg egentligen.
3. Jag prenumererar på Damernas värld!
4. Jag är inte så stark som folk verkar tro.
5. Egentligen vill jag bli journalist eller författare, har velat det sen jag gick i tredje klass.
6. Ordspråket "den late går bara en gång" är nog baserad på mig.
7. När jag var yngre tyckte jag det var kul att sy egna kläder och sy om gamla plagg- med blandat resultat. Nu hatar jag att sy!
8. Om någon kritiserar mig har jag inte långt till tårarna.

Då ska jag alltså utmana några andra.

Madde
Nettan
Annelie
Therese
Hans


Ja, det blev bara fem stycken. Lite dåligt tycker jag att inte fler bloggar!
Nu ska jag lägga mig i soffan igen och mysa.

2 kommentarer:

  1. Haha, det är frivilligt! Gillar egentligen inte alls såna här grejer. Men det är ju ingen som kommer dö om man inte svarar som det kan vara på andra såna grejer.

    SvaraRadera