måndag 28 juli 2008

Nu drar jag igen

Idag har jag haft en trevlig lunch med Åsofski sen har jag inte orkat med nåt annat. Jag cyklade hem från stan (en jättelång uppförsbacke) i denna värme så jag trodde jag skulle dö. Jag var helt illröd i ansiktet när jag kom hem. Tur att jag inte träffade nån jag kände på vägen. Sen gick jag och la mig för jag var helt utmattad.

Men nu är jag pigg igen och har precis packat. Imorn åker vi till Stockholm. Johan ska jobba och jag shoppa. Jag tänkte passa på att träffa mina fastrar medans Johan jobbar. Men imorn har jag cirka tre timmar att slå ihjäl innan jag kommer kunna checka in på hotellet. Vi kommer kanske vid 11 och incheckning är vid 14. Vi ska bo mitt på stureplan- så det finns nog för mig att göra. Tur att lönen precis har kommit!

2 kommentarer:

  1. åhh va kul att åka till stockholm...
    Hälsa från oss !

    SvaraRadera
  2. tack för lunchen jejovski :)

    SvaraRadera