måndag 14 juli 2008

Nu drar jag


Japp, så var vi inne på första semesterdan. Och vad ska jag då göra denna dagen? Jo, ska iväg och lämna blod. Så dumt så dumt- jag är lite nervös- men Johan följer med och håller mig i handen. Ibland är han riktigt snäll. Sen åker vi till Morup och kommer förmodligen inte tillbaks på en vecka. Vi åker direkt ner till bröllopet därifrån- så jag får verkligen inte glömma å packa ner allting.
I helgen var vi på 20 års fest hos Madde- det var riktigt kul. Det är så sällan jag och Johan går ut ihop- men när vi väl gör det har vi skitkul.
Men nu ska jag iväg till blodcentralen- kanske att jag hinner skriva nåt innan vi åker eller kanske inte. Sitt inte uppe å vänta!

2 kommentarer:

  1. åhh va kul med en blogg, det ska bli ett nöje att följa den ;) ha det toppen i halland och på bröllopet såklart...

    SvaraRadera
  2. det var grymt kul! kul att så många kunde komma :)

    nu får du ha en grymt bra semester ;) det är tomt utan dig på jobbet ska du veta!

    SvaraRadera