tisdag 1 juli 2008

It´s about trust

Nu har jag vart iväg på Lottas möhippa i Båstad. Jag tror att hon blev väldigt överraskad och glad. Ja, det blev rätt lyckat faktiskt! Det är svårt att planera in nåt sånt i en helt annan stad med två andra brudtärnor som i sin tur också bor i andra städer. Men det var kul! Vi var rätt så snälla mot henne- har inte riktig förstått det här med att man ska skämma ut den stackars bruden fullständigt. Så det slapp hon- det enda hon behövde göra var att bli intervjuad på scen och dansa lite. Inte så farligt.

När jag sen skulle åka tåget hem hamnade jag mitt emot en riktig idiot. Han pratade i mobil hela vägen från Båstad till Göteborg en resa på 1 tim och 40 min. På knagglig engelska (han var en riktig skåning), med sin fillipinska fru. Han trodde definitivt att han var med i nån gangster film för han upprepade hela tiden: It´s not about the money, it´s about trust. Sen pratade han med sin fru om att han har hittat en man till en av hennes vänninor. Mycket trevligt måste jag säga. Nu ska jag gå och lägga mig hörreni, go natt go natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar