torsdag 10 juli 2008

1 dag kvar

Nu har jag bara en dag kvar att jobba innan jag får min välförtjänta semester. Ska bli så underbart. Nästa fredag ska jag och Johan gå och kolla på Magnus Uggla i Varberg- vi har faktiskt aldrig varit på konsert ihop förut. Sen på lördag åker vi ner till Skåne för Lottas bröllop och sen var det slut på planerna. Bra va?! Det ska bli så skönt att inte ha nåt inplanerat- tycker det har varit mycket sånt på sista tiden. Johan har fyllt 30, svärmor 60, Lottas möhippa och kommande bröllop och renoveringen så klart.
Det värsta är att det känns som om jag försummat några av mina vänner. Jag vill gärna komma ihåg när min barndomskamrats dotter fyller tre år och jag kommer ihåg det, jag glömmer bara av själva grattandet.
Men imorn ska jag i alla fall träffa Therese och Caroline och gå på spa och mysa lite. Men just nu ska jag gå och se på film med Johan. Åh, förresten- var och såg "Sex and the city" filmen förra veckan och den var helt helt underbar. Man ville inte att den skulle ta slut, hade kunnat grina mig igenom hela filmen om det inte vore för att jag var tvungen att visa mig tuff inför Lotta (inte hon som ska gifta sig)...
Gå och se den om ni inte har sett den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar