lördag 5 juli 2008

Urk!

Jag är så fruktansvärt bakis idag så ni anar inte. Det blir alltid så när jag är ute med jobbet, mina arbetskamrater är helt helt underbara och vi har alltid så jäkla kul ihop. Ibland kan det bara bli lite för mycket av det goda- som igår. Vi körde laget runt (på fyra pers) med en Amarulla och en gammal Baylies (ingen aning om hur det stavas-gillar ju inte ens skiten egentligen). Sen beställde jag och Madde in en Rosa pantern kl 01.15, jag glömde helt av mitt måtto att man inte ska dricka efter 24.00. Så idag har jag inte alls mått bra. Har sovit i sängen, i båda sofforna och på altanen och nu väntar jag bara på att klockan ska bli läggdags igen.
Jag protesterade högljutt när Johan sa att han skulle fiska idag-jag tyckte han skulle vara hemma och umgås med mig idag. Tror ni jag har fått höra det nu?! Att det var kul att han stannade hemma för att va med mig!

3 kommentarer:

  1. Jag har åxå sovit idag och nu ska jag gå och lägga mig...ska bli så skönt!

    SvaraRadera
  2. man är inte människa dagen efter... laget runt va ändå kul :P GO JEJO GO MAFUR GO ÅSOF

    SvaraRadera
  3. favorit i repris på lördag då ;) hehe

    SvaraRadera