söndag 27 juli 2008

Ännu varmare idag

Jag klarar inte av denna värmen mer! Kan man inte ens få lite regn på sin semester? Eller, nej jag menar inte det egentligen, men en liten del av mig önskar lite kallare väder.
Jag har vart hos mamma och pappa i helgen. Körde dit igår och hem idag, i min bil som är utan AC. Varmt? Ja, något. Det är alltid skönt att komma till mamma och pappa- men nu har dom grymt mycket fästingar. Inte trevligt alls. Det är nog min största skräck, att en av de där krypen en vacker dag kommer sätta sig på mig. Jag får alltid be Johan kolla på mig överallt när jag varit ute efter parasiter, än så länge har han inte hittat nån. Men han säger att om han skulle hitta nån på mig så skulle han inte säga något- utan istället ta bort den när jag sover eftersom han vet vilket liv det skulle bli. Så vem vet, jag kanske har haft flera på mig utan att jag vet om det?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar