fredag 5 september 2008

Varför ska man alltid ha en rubrik?


Nu har jag suttit av min del av pluggandet idag. Två timmar blev det, skulle varit tre timmar egentligen, men jag kunde inte sitta still så länge.
Nu har jag en massa annat roligt att göra, förbereda för ikväll. Vet ni när jag gick upp imorse? 08.20, helt knäppt och klockan 09.00 var jag på city och handlade bland annat 2,2 kilo köttfärs. Hoppas det räcker till 14 personer. Nu fick jag totalt stopp i hjärnan, vet inte vad jag skulle skriva. Måste nog äta lite, ja just det- sen kommer svärmor hon har köpt en klänning till mig och ett par byxor. Snällt va? Bara det inte är för att hon tycker att jag vanligtvis har så fula kläder och hon vill ändra på det.. Men jag tror inte, hon är bara snäll helt enkelt. Hoppas bara de passar.

1 kommentar:

  1. du e allt bra duktig du. nu ska mafur kila hem.. å ja sitta här i en timme te .. ja kom på en sååååå bra ide innan vad ja ska ha på mej :D HAHAHAHHAHAHHA

    SvaraRadera