lördag 6 september 2008

Hungrig

Jag är så förbannat hungrig, men vill inte äta än. Vi har så mycket rester kvar från igår då vi hade tacofest här hemma. Tretton stycken var vi och alla hade med sig nåt att äta till tacosen. Riktigt kul, bara det att alla blev så himla mätta så vi blev bara sittandes för att vi var så spyfärdiga. Och nu har vi alltså massa mat över och jag är jättehungrig, logiskt? Nej, men det är lite för tidigt att ställa till med lördagsmiddag nu och när vi väl ska äta vill jag ju vara riktigt hungrig. Så jag får vänta....

Klänningen som jag fick av svärmor var jättefin hon har även köpt ett par byxor till mig som hon inte hade fått än. Det roliga är att det är ett prouktionsfel på byxorna...de är för korta! Haha kommer säkerligen passa mig galant.

Sen har jag varit duktig idag och pluggat i flera timmar! Är jag färdig? Nej, jag är ju inte det. Jag har läst klart boken och bestämt mig för vad jag ska skriva om och nu gäller det bara att få ner det på print. Men hjärnan funkar inte längre- behöver mat.

2 kommentarer:

  1. tack för igår jejo! det var väldigt roligt och mkt gott!

    SvaraRadera
  2. säger som thkl!! alltid kul me er =)

    SvaraRadera