onsdag 24 september 2008

Ska jag bara vara tyst och vara glad att jag har ett huvud?

Efter flera dagars huvudvärk så vet jag inte hur mycket mer jag orkar. Jag trodde att jag hade blivit av med den tidigare idag. Men sen kom den, lite smygandes men dock bultande och nu har det brutit ut ordentligt igen. Jag håller på att bli tokig! Sen har vi haft en skit föreläsning idag men en urbotad (finns det ett sånt ord?) korkad föreläsare. Han gick fram och tillbaka hela tiden, stod aldrig still, tittade upp i taket och pratade- inte en gång att han vände blicken åt oss 60 som satt och lyssnade. Han pratade så enormt fort med engelsk brytning och jag minns inte ett ord av vad han pratade om. Jag slösade därmed bort en och en halv timme av mitt liv!
Men men, snart är det bio med min gamla mamma igen "Patrik 1,5" blir det idag, jag återkommer med en recension.

1 kommentar:

  1. ne men jejo då, har du fortfarande ont i huvvet? :( usch då
    hoppas det går över snart!

    SvaraRadera