torsdag 4 september 2008

Trött

Jag måste säga att det är väldigt tröttsamt att gå i skolan, jag är helt slut när jag kommer hem. Det är så mycket som ska få plats i hjärnan och jag har verkligen inte fått in nån studieteknik än så jag vet inte vad som ska sållas bort och vad jag verkligen behöver veta. Nu har jag bara två böcker kvar att läsa ut och ett arbete som ska lämnas in på måndag. Men det finns ju en dag imorgon med, varför göra nåt idag som du kan skjuta upp till en annan dag? Jättebra ordspråk!

Imorn är det party med, så jag ska förbereda lite inför det. Men det är ju bara roligt, men först ska jag nog lägga mig på soffan och börja läsa i bok nummer 2 och förmodligen somna lite.
Förresten har nog glömt skriva att första dagen i skolan blev lite pinsam. Vi är alla indelade i grupper som vi kommer jobba med hela terminen. Jag hade blivit indelad i en grupp men var tvungen att leta upp några andra i min grupp eftersom vi skulle träffas och arbeta ihop redan i måndags. Självklart fick jag grupp 6... tror ni det var roligt att fråga folk om de var med i grupp sex?! Som tur var hittade jag en tjej rätt så fort så jag behövde inte fråga så många, men de jag hann fråga tyckte det var vääääldigt roligt...gruppsex...hohohoho...otroligt kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar