torsdag 4 september 2008

Jag och Lotta

När jag skulle sova igår låg jag och tänkte på hur olika varandra jag och Lotta är. Som t ex igår, hon sa att hon ville visa mig några favoritsidor på nätet. Det var en typ av frågesport om olika röntgenbilder. (Hon pluggar till läkare). Innan dess hade jag visat några roliga sidor på nätet... japanska lekprogram. Ni vet den där "hål i väggen" som faktiskt ska komma till Sverige i höst. Vet ni inte vad det är så gå in på youtube och sök på hål i väggen. Jag skrattar så jag kiknar!
Hon visar röntgenbilder och jag japanska lekar. Vart ligger intelligensnivån här? Jag vill inte ens fundera på det. Men hur som helst, olika som vi är så trivs vi ändå väldigt bra ihop. Lotta och jag..alltså göteborgs Lotta pratar jag om nu. fast jag trivs väldigt bra med dos Lotta också. Oj, vad rörigt det blir. Helt otroligt att jag har två vänner som heter Lotta men det blir lite jobbigt också, båda heter Charlotta också egentligen... Men göteborgs Lotta var hon som gifta sig nyligen där jag var brudtärna.
Förresten har Lennart Swahn dött? Tyckte jag läste det på nån löpsedel härom dan men jag har inte läst det nån annanstans. Blåsningen var ett favoritprogram när jag var mindre. Tråkigt när alla dör.

2 kommentarer:

  1. ja visst är det tråkigt när alla dör....;)
    ses imorgon det ska bli skoj!

    SvaraRadera
  2. hahaha human tetris e klockrent, pappa kiknade när han såg de.. haha han visade ALLA på jobbet.. haha fast de va ett bra ta sen iofs :P men hur kul som helst å kika på :D


    åsofski kommer om 5h och ca 25 min ;)

    SvaraRadera