söndag 14 september 2008

Vad ska jag göra?

Igår var vi på 30-års fest och det var väl kul. Det tråkiga är att jag alltid får köra när vi är hemma hos Koffe och Malin och igår var jag riktigt trött. I fredags var jag och Johan ute och gick en mil plus att jag gick till skolan på morgonen och i lördags var jag ute med Madde och Therese och då gick vi också en mil. Så jag var lite trött igår kväll, men det var inte Johan. Vi satt och pratade igår hos Koffe när Johan bara får för sig att han måste gå ut lite igen. När han inte kommer tillbaka på ett tag går jag ut för att se till honom, då sitter han där ute och mår lite dåligt. Jag känner att det är dags att ge sig av hemåt eftersom klockan börjar närma sig halv två, men han säger att ge mig bara tio minuter så mår jag bra igen! Hmm, skulle inte tro det. Så då åkte vi hem, Johan somnade sen på hallgolvet och jag sov gott i min varma sköna säng. Nu har han dessutom somnat i soffan och jag har pluggat lite så vad ska jag nu ta mig för?

1 kommentar: