tisdag 7 april 2009

Jag vill bara vara hemma idag. Ska det vara för mycket begärt? Fast jag vet inte vad jag ska göra här hemma egentligen.
Igår var jag på jakt efter ett par gula pumps som jag ska ha på fredagens 80-tals fest. Hittade jag några? Klart jag inte gjorde. Jag har varit inne i varenda skoaffär i hela den här jävla stan men det fanns självklart inga nånstans. Det kanske inte är inne med sådana nu. Men jag hittade ett par andra billiga pumps som jag har spraymålat gula. Nu ser de för jävliga ut, måste nog spraya flera gånger. Vilket jobb för en endaste fest. Men vad gör man inte?!

Fick ett roligt besked idag när jag skulle deklarera. Jag ska ju få tillbaka lite pengar och det visste jag ju sen innan, men nu hade de lagt på lite mer pengar som inte var med i uträkningen från början. Det är ju trevligt!

Sen igår ringde de från Borås stad angående sommarjobb som jag har sökt. Men nu har jag ju redan jobb så jag fick tacka nej. Men det känns ju alltid trevligt att man är en tänkbar kandidat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar