måndag 13 april 2009

Jag höll på att krocka rejält i lördags. En tanta körde ut rakt framför mig så jag fick panikbromsa och väja. Hon såg mig inte! Riktigt jävla otäckt var det och jag var alldeles skakis efteråt. Jag stannade till med bilen för att se om tanten stannade, men det gjorde hon inte. Men däremot gjorde bilen bakom mig det och kom och frågade hur det var med mig. Han hade ju sett allting och som tur var så låg han inte så nära mig för då hade han kört rakt in i mig.
Därför gillar jag inte att köra bil, för alla idioter där ute.
Min sista tanke innan jag trodde det skulle smälla var "nej, jag vill inte krocka jag ska ju sälja bilen....". Det var inget liv som passerade i revy direkt.

2 kommentarer:

  1. uscha :( tur att du klarade dig jejo! otäckt med alla dårar som finns ute på vägarna...

    SvaraRadera
  2. Tanter bakom ratten borde förbjudas! Var med om en liknanade grej häromdagen, tur att någon är observant iaf!
    Skönt att det gick bra med dig iaf!
    Lunch någon dag i skolan? :)

    SvaraRadera