lördag 18 april 2009

Idag var jag och Therese på kommersen i Göteborg och sålde lite skit. 400 tjänade jag och det är jag jättenöjd med. Vi ska dit imorn med och jag vill verkligen inte. Visst är det skönt att bli av med lite saker men så kul var det inte. Men det är rätt otroligt vad folk köper (och säljer) konstiga prylar och det är rätt otroligt vad folk är snåla och fräcka. Och vilken panik det var ett tag. När vi hade stått i 40 minuter var vi omringade av köpsugna snålisar som prutade för fullt och jag glömde av vilka priser jag hade sagt till folket, det blev lite kaos. Nej, det här är verkligen inte min grej. Får väl se hur det går imorgon, kanske inte säljer nåt då. Men det gör egentligen inget, jag har ju sålt mer än vad jag vågade hoppas på.

Och vad har jag gjort sedan jag kom hem? Jo, legat i soffan och tittat på "Sex and the city" i fyra timmar. Det är för jävla dåligt!

2 kommentarer:

  1. det är helt rätt o kolla på sex and the city jejo :) inge fel med de! ;)

    SvaraRadera
  2. håller med, va segt det är att stå där... var livrädd när jag var där sist, folk var som tokiga !!!

    SvaraRadera