lördag 29 november 2008

Ont i halsen

Nu sitter jag och väntar på att Pernilla ska komma. Vi ska ut och shoppa lite och bara ha en mysig dag. Det har verkligen varit fullt upp sen Johan åkte, jag har inte varit själv många timmar denna vecka. Det är ju skitbra för då går tiden mycket fortare!

Igår hade vi jättekul i Götet. Men det blev inge Liseberg, det regnade för mycket så vi gick till Systemet istället och åkte hem till Eljo innan vi skulle iväg och äta. Sen på middagen kom Lotta förbi en sväng och det är alltid lika kul att träffa henne! Kvällen blev rätt lugn eftersom lilla Åsof hade glömt sitt leg (vilket hon upptäckte när jag och hon stod inne på systemet och skulle betala, jag fick sen inte handla det hon skulle ha eftersom dom misstänkte langning!), så det blev ingen utgång. Var hemma efter två och vaknade vid nio och kände att jag hade (har) grymt ont i halsen. Alltså förkyldont...sa jag har väl en redig förkylning att vänta mig. Kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar