fredag 28 november 2008

Fredag!!

Äntligen fredag och idag har jag en rolig kväll att se fram emot. Då blir det Göteborg och Liseberg med mina kära kollegor på apoteket, ska bli riktigt jul det här! Men nu sitter jag mest och pluggar...så tråkigt! Vi ska ha paneldebatt på onsdag där vi ska "låtsas" vara någon annan och vara insatt i den personens åsikter kring barns läs och skrivutveckling. Jag ska vara Arne Trageton. Annars går det faktiskt bra i skolan. Hade matteexamination igår och fick godkänt. Var väldigt nöjd med hur jag löste uppgiften att introducera statistik men själva redovisningen var väl så där. Orkar inte förklara hela uppgiften men den innehöll legobitar, färggranskning av strumpor och kast med boll.

Pratade precis med Johan, så härligt att höra hans röst. Vi har inte pratats sen i tisdags. Men nu är han i alla fall på plats på campen i Mazar E Sharif (med reservation för stavfel). Jobbigt att prata med närmare 1 ½ sekunds fördröjning, det blir gärna att man pratar i mun på varandra. Han sa också att han har gömt en julklapp till mig nånstans i huset och att jag kan börja leta redan nu! När hann han med detta?! Men vad roligt, nu ska här vändas upp och ner på hela huset! Han är bäst, min Johan.

1 kommentar:

  1. Men åh! Nu fick jag ångest, har inte börjat läsa alls! :s

    Vad gullig han är, din Johan!

    SvaraRadera