torsdag 13 november 2008

Jävla högskola!

Jag är nåt så grymt irriterad på skolan och deras schemaläggning. Denna kursen som vi går nu funkar inte alls. Det ändras i schemat hela tiden och vi studenter förväntas bara acceptera allting. Och denna gången hade jag tänkt att ligga lite lågt för en gångs skull, inte bry mig så mycket. Men idag sprack det. Nu har dom lagt in en föreläsning på en dag då vi ska vara lediga och jag hade annat planerat (Ullared!) och jag kunde inte hålla mig längre. Dom håller på så här hela tiden, lägger in en massa föreläsningar och tar bort nu när kursen redan har börjat. Dom har ju vetat om att vi ska gå denna kursen ett tag så varför denna totala förvåning? Jaha, har vi lagt in en föreläsning på trettondag jul? Jaha, har vi lagt tenta samma dag som en lika stor omtenta?Har skickat iväg ett argt pim till kurshandledaren nu, blir intressant att se om han svarar. Nu såg jag att han hade svarat, tyckte jag skulle komma till hans rum och prata. Fan, det var egentligen just detta jag inte ville- starta bråk hela tiden. Varför är jag så jobbig hela tiden?

1 kommentar: