onsdag 26 november 2008

Säng säng säng sova sova

Jag är så förbannat trött just nu. Åkte iväg vid halv tio imorse och kom hem halv nio. Vi har åkt så mycket bil idag så hela jag gungar fortfarande. Ullared var bra, handlade alldeles för mycket som vanligt. Jag träffade min gamla kompis Camilla nånstans mellan julgranskulorna och servetterna och vi har inte setts på kanske 8-9 år. Det var jättekul att träffa henne! Och så fick jag träffa lilla Tobbe idag, en sån mysunge!
Har också fått ett mess från Johan som hade landat i Abudabi vid elva i förmiddags men sen har jag inte hört nåt mer. Känns konstigt, vi brukar ju alltid pratas vid i telefon varje dag när han är borta men så blir det inte framöver. Fast nu är det mindre än sex veckor kvar tills han kommer hem. Jippie en dag är gjord!

Nu vill jag egentligen lägga mig men eftersom jag kom hem så sent så blev eldningen lite fördröjd så nu måste jag vänta på att den brinner ut. Jag ger det en halvtimme till sen skiter jag i det och lägger mig ändå. Go natt alla er lyckostar som kan gå och lägga er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar