söndag 9 november 2008

Söndag

Och så är snart ytterligare en helg förbi. En helg som inte riktigt blev som jag hade tänkt mig. Johan skulle vara kvar i Stockholm i helgen så då tänkte jag passa på att åka till mamma och pappa och umgås lite med dom och mormor är ju där också. Vi skulle lagat pizza i helgen (ni märker vart jag är på väg?) och vi skulle åkt och shoppat antingen i Jönköping eller åkt till Gällstad. Jag tog bilen till skolan och åkte sen direkt till Blidsberg 35- 40 minuters bilresa. När jag hade varit där i kanske en halvtimme får jag ett mess från Johan där det står: Jag kommer hem! Men va fan! är min första tanke..jag som inte är hemma. Sen började ett jäkla sms-skickande eftersom han inte hade så mycket batteri kvar i mobilen. För en sak ska man veta om Johan, han slösar inte med orden när han skickar sms man får draaaaa ut information från honom. Vilken tid kommer du hem? Hur länge ska du vara hemma? o.s.v. Och jag är en person som gillar planering men nu fick jag bara ta och sätta mig i bilen hem igen, fan jag var inte glad. Fast ändå glad över att Johan kom hem givetvis. Men jag var så inställd på att han inte skulle vara hemma så jag klarade mig bra!
Fast nu har vi haft en väldigt mysig helg. Igår var vi på middag och på bio, såg den nya Bond filmen som var så där och nu ska vi åka iväg och dumpa några fis´kar i Dalsjöfors. Och sen åker han igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar