tisdag 2 december 2008

Kaosdag

Idag har verkligen inte varit min dag. Förkyld och jävlig gick jag till skolan ändå. När jag skulle öppna min dricka under föreläsningen glömde jag av att jag hade tagit den upp och ner från väskan så jag öppnade den glatt ändå. Och vad hände?! Dricka överallt givetvis. Sen var jag på toaletten på biblioteket, efter ett tag när jag och Sandra gått runt ett litet tag upptäckte jag att jag inte längre hade min jacka på mig. Vart var den? På toaletten så klart!

Tur att kvällen blev så mycket bättre. Har umgåtts med Caroline och Therese och käkat pizza, mysigt! Sen ringde mamma och berättade att hon fått ett sånt där busskort som man åka regionen runt på som gäller 14 dagar och som jag fick!
Nu är det lite (med betoning på lite) plugg på den här jävla paneldebatten sen är det hemmafruarna.

1 kommentar: