lördag 6 december 2008

Jag är vuxen

Idag ska jag hem till Caroline som fyller år, 26! Grattis grattis!! Jag ska ta bilen och därmed inte dricka något ikväll. Vuxet va?! Jag ska upp vid halv åtta imorn bitti så jag tror inte jag orkar med nåt festande, dessutom hänger förkylningen i sig så jag känner mig lite trött. Läskigt när man blir så vuxen och förståndig, men det är väl kanske på tiden. Jag umgås ju nästan bara med vänner som är yngre än mig och detta gör nog att jag själv håller mig ung. Fast om det bra eller dåligt kan man ju fråga sig.

Idag åkte jag iväg till en liten julmarknad som Sagaform hade och jag hittade massa roliga saker och det var jättebilligt! Hade inte så mycket kontanter med mig bara så jag får göra ett nytt besök på tisdag. Marknaden håller på till den 10:e så skynda på om ni inte redan har varit där.

1 kommentar:

  1. oooh vart finns marknaden? tell me jejo! :D
    see u tomorrow ;)

    SvaraRadera