torsdag 11 december 2008

Jag går bananas

Mitt humör är verkligen upp och ner just nu. Imorse när jag gick i Göteborg på väg till bussen, kände jag mig lyckligast i världen. Det snöade och det var så julfint överallt. Jag och Lotta hade jätte mysigt igår och bakade en massa julgodis. Sen kände jag helt plötsligt att oj, vad jag saknar Göteborg. Har inte känt så någon gång hittills, men idag kändes det jobbigt att lämna min gamla stad. Höll på att grina...
Jag saknar Johan något oerhört och har gått och väntat hela dagen på att han ska ringa. Har inte hört hans röst sen i söndags. Sen när han ringde blev jag glad igen, det är så mysigt att prata med honom och han lät så pigg till skillnad från dom senaste gångerna jag pratat med honom. Då kände jag mig lugn. Höll på att grina...
Fick ett mess först från Thkl som erbjöd mig skjuts nästa fredag när vi ska på glöggfest. Sen fick jag ett från lilla Åsof som är i Thailand och roar sig. Jag har så himla mysiga och goa vänner i denna stan. Höll på att grina...
Och nu då? På vilken skala av humörbarometern ligger jag nu?! Nu är jag glad- ska gå och titta på Sex and the city filmen och värma lite bullar och käka choklad som jag fick från Madde i måndags. Kommer att grina...

Vad tror ni det är dags för? Jag vet inte, tjejveckan kanske?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar