fredag 5 december 2008

Fredagkväll

Sitter och kollar på Idol och har tråkigt. Det är samtidigt skönt att vara själv, känns inte som om jag har varit det på ett tag, men nu har jag bara tråkigt.
Jag har julpyntat lite här hemma, skulle gärna vilja lägga ut bilder men Johan har med sig kameran och mobilen...nä. Är egentligen lite trött och skulle nog lätt kunna somna, men jag måste kolla vem som åker ur Idol så jag får vänta en timme till. Tråkigt inlägg, jag vet förlåt men hela jag är så tråkig just nu.
Jag saknar Johan väldigt mycket och varje gång jag pratar med honom är han så himla trött och det är också tråkigt.
Allt är så tråkigt just nu! Och sen inbillar jag mig att det springer omkring möss i huset, jag tycker jag ser små saker som rör sig i ögonvrån hela tiden. Det är den där incidenten med musen från fläkten som håller i sig, det är ju snart ett år sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar