torsdag 2 oktober 2008

Till salu: överansträngd hjärna som spelar bitch hela dagarna

Jag bli så trött på mig själv! Blev det något pluggande?! Givetvis inte! Har suttit vid datorn hela tiden, förutom när jag käkade lite mat och när jag var nere och tände i pannan. Brukar nästan alltid lyssna på Äntligen morgon med Adam och Gry när jag kommer hem, man kan lyssna igen på mixmegapol.se. Jag tycker dom är grymt bra och underhållande. Det jobbiga är bara att jag kan inte läsa eller nåt samtidigt som jag lyssnar- utan då sitter jag bara och spelar bitch! Jag har en engelsk bok på 120 sidor som jag måste läsa, jag har i och för sig 2 ½ vecka på mig men det vore ju bra om jag började nu så slipper det bli så stressigt. Men inte nu, det orkar jag inte. Sitter och väntar på att pappa ska komma med Webbe (ska vara hundvakt till på söndag) så jag måste ta en promenad med han ikväll. Någon annan som har lust att promenera i helgen? fredag, lördag eller söndag?!

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Hade gärna promenerat med dig i helgen :-)

    SvaraRadera
  2. det skulle ju tydligen vara tipspromenad på söndag och sen fika hos thkl, men det är redan kl 11 och med tanke på vad som händer dagen innan så vet jag inte om jag är så pigg och fräsch... haha! nåja, om du också är dålig kanske vi kan gå en sväng lite senare? kan ju höras iaf :)

    SvaraRadera