måndag 6 oktober 2008

Grattis Jenny

Idag har jag namnsdag, grattis till mig! Har påbörjat min andra praktikvecka också, det här känns mycket bättre. Fröknarna är helt underbara och barnen supermysiga. Det kan nog bli nåt det här. Men jag vill faktiskt tillbaka till "min" skola nu. Jag vill ha lite sovmornar och lite allmänt goa tider.
I helgen var det sexparty hos Madde och det var kul fast jag kände mig rätt så tråkig . Var inte alls på partyhumör- vet inte riktigt varför. Jag åkte i alla fall hem när dom andra åkte till krogen, det har aldrig hänt förut! (Eller jo, den gången jag blev så där konstigt magsjuk). I söndags var vi ute på tipspromenad, 1 ½ timme i konstant spöregn och så hade jag med mig stackars Webbe. Han gillar verkligen inte kyla och att bli blöt, men han sov gott när vi kom hem- när han väl hade slutat skaka förstås.
Nu blir det TV resten av kvällen, jag har pluggat min del idag så jag är nu ledig.

2 kommentarer:

  1. grattis *host* :) vet du... GRATTIS till att vi vann på tipspromenaden . thkl med. yee va bra vi e :P

    SvaraRadera