torsdag 16 oktober 2008

Tagning 543

Usch, vad jag har uppdaterat dåligt denna veckan. Men har inte varit hemma utan jag har varit i Blidsberg och där blev jag kvar i två dagar. Alltid skönt att komma bort lite men hemma är ju ändå bäst.
Nu sitter jag och pluggar för fullt, vill verkligen vara redo sen när tentan kommer. Det är bara två veckor kvar- det går så fort. Egentligen kände jag inte alls för att skriva nåt nu. Eller jo, imorn ska vi spela teater i skolan. Vi ska göra en redovisning utan att föreläsa på vilket sätt vi vill och det lättaste är teater. Det roliga är att vi blir bara fem stycken från min grupp som ska genomföra det. Två vill inte vara med så då får de göra en omexamination istället och en har hoppat av. I alla de andra grupperna är de cirka 10 st- så ja, vi får väl göra vårat bästa. Och imorn är det jobbintervju också- ska bli spännande.
Nu är jag bara så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har varit vaken sen fem imorse och nu håller jag på och eldar men jag har glömt av pannan två gånger idag- elden hade hunnit brinna ut bägge gångerna och nu orkar jag verkligen inte bry mig mer. En timme kvar sen kommer Johan!!!

1 kommentar:

  1. du fixar allt jejo, du är ju rena rama superwoman! :D

    SvaraRadera